13 תשובות
לשתות עכשיו משהו כמו ליטר ובמהלך היום לשתות עוד
וגם לאכול משהו
לכי לתקופת חולים
שואל השאלה:
שתיתי אבל זה עושה לי בחילה ואני לא חושבת ששותים כל כך הרבה בפעם אחת. נורופן או משהו יעזור?
אנונימית
לשתות שתייה מתוקה (אפילו תה עם סוכר למשל), לשכב כמה זמן עם הרגליים למעלה
בטיולים תמיד שותים גם אם את לא צמאה תמיד חייבים לשתות מים זה חשוב, את צריכה סוכר קולה או משהו עם סוכר ותנוחי פעם ב.. תנסי לקום לאט ולראות איך את מרגישה ולא לקום מהר זה נותן סחרחורת. תרגישי טוב
שואל השאלה:
אני אנסה . תודה
אנונימית
שואל השאלה:
ירושלמי בדם^
לא על כל דבר קטן נותנים עירוי נוזלים. חוצמיזה שאני צריכה לצאת עכשיו מהבית למשהו חשוב.
אנונימית
לשתות תה חם עם דבש ולישון למשך שעה לפחות
שואל השאלה:
ישנתי עד 1.. לא יעזור עוד לישון
עזבו. תודה לעוזרים
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו אכלתי משהו אחרי שלא אכלתי מאז שקמתי( קמתי ב 1) ואני מרגישה ממש רע ואין לי אנרגיות. זה הגיוני למרות שאכלתי?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חולה.. אמרתי לכם נראלי קצת התייבשתי..
אנונימית
שואל השאלה:
שתיתי שוופס ומים ולא השתפר..
אנונימית
שואל השאלה:
חחח. הכל טוב.. אני זאת שבלי מוח ששכחתי לשתות..
נקווה שזה ישתפר עד הערב
אנונימית