8 תשובות
תחליפי בשירותים בין השיעורים,זה טבעי לגמרי אין מה להתבייש,ולהוציא מהלוקר תכניסי לחולצה זה מה שאני עושה
לי יש בתיק תיק איפור , ופשוט אני לוקחת אותו יחד איתי. ואי אפשר לעשות את זה בשקט
תשימי בכיס מקופלות.או בגקט כשאת מוציאה מהתיק בהפסקה
שואל השאלה:
קלאוד
אני בכיתה ו' וזה מביך ללכת עם תיק איפוק כזה ... גם לי יש אבל זה ממש מביך ולא בא לי שכל הבנות יראו ואז הן יחשבו שקיבלתי מחזור
אנונימית
תצאי לשירותים באמצע שיעור ככה שכולם בכיתות ויש לך את הזמן הזה לעשות מה שאת צריכה בלי שיפריעו לך הרבה
זה ממש לא מביך וגם אם היה לך מחזור אז מה? זה ממש טיבעי ובסוף לכולן(חלק) יש מחזור.
תיק איפור הכי נוח וזה לא עיניין של אף אחד מה את שמה שם
לא ראיתי את הבנות חחח לא נורא הבאתי רעיון טוב חחחnחחח
המחזור יבוא לך בפעם הראשונה קצת.