9 תשובות
כן.
כן
אנונימית
ברגע שאני מקבל דעה אני לא משנה אותה לא משנה מה
לא
אין לי מה להתגאות בדעות חח
אין לי מה להתגאות בדעות חח
שואל השאלה:
הכוונה שאתה לא פוחד להגיד אותם
הכוונה שאתה לא פוחד להגיד אותם
שואל השאלה:
דיברתי אל מישהו שמן
דיברתי אל מישהו שמן
תלוי איזה דעות.
אה
תלוי איפה
פה אין לי בעיה להגיד אותם.
בבית ספר ובבית אני לא אומר אותם בכלל
תלוי איפה
פה אין לי בעיה להגיד אותם.
בבית ספר ובבית אני לא אומר אותם בכלל
ברובן.
אני קצת יותר מדי גזענית לפעמים
אני קצת יותר מדי גזענית לפעמים
באותו הנושא: