16 תשובות
מאוד.
מושבניקית גאה
אממ לא יותר מידי
סך הכל אני מרוצה שאני גר בעיר שלי, יש אחלה בידור ואחלה ספורט, אבל זה בסך הכל עיר.
לא יודעת, סבבה איתה.
ברור מה עיר החולות
אין על העיר שלי
לא במיוחד
ממש לא
קיבוץ, אבל כן, מאוד
בערך
ראש העיר שלי מטורלל ואין דברים מיוחדים כמו קולנוע או חנויות נורמליות.
אבל העיר נורא מפותחת, יש בה הייטק.
לא
אני גרה בחור רציני
כן ולא
כן - סך הכול היא עיר עם הרבה אנשים, מחא פעליות שווה , הרבה עשייה ונחמד פה לפעמים.
לא- היא מתפתחת מהר מידי וגדלה וזה כבר לא העיר הקטנה שגדלתי בה (= הרסו לי את כול המחשקי ילדות שלי)