18 תשובות
כן, אף מפלגה אחרת לא נותנת אלטרנטיבה, אני אישית מאוד מאמין בביבי.
וואלה לא.. כי מלא מתכננים שלא להצביע לו
יש לי תחושה שהפעם לא יבחרו בו
כן. אין מנהיג ימני אחר שיכול להחליף אותו ומכיוון שרוב המדינה ימנית אז הוא יישאר בשלטון.
היבחר לא
ייבחר כן
בטוח שכן
כנראה שכן
מקווה שלא.
אני לפחות לא עומדת להצביע לטיפש הזה
כן וזה חבל
הלוואי שלא אבל תכלס אם ביבי יבחר שוב אז זה יהיה ממש צפוי כי רוב הסיכויים שזה יקרה...
כן כמו תמיד
לא חושבת, הוא אכזב מלא אנשים רק בשנה האחרונה
הוא האדם היחיד במדינה שבאמת יודע להרים אותה, לא קשור לשמאל וימין...
הוא באמת מתאים לראש ממשלה
לא שיעוף מפה על טיל
דווקא הפעם לא