2 תשובות
כן תגיד לה תודה זה ממש לא מובן מאליו מה שהיא עשתה.
ברור! תודה לה על הטרחה, זה אף פעם לא מאוחר להודות על משהו במיוחד משהו שהוא לא מובן מאליו, הרי למה שהיא תעשה כזה מאמץ?
קיצר, אני חושבת שכדאי שתודה לה.