8 תשובות
אל תשאל אותה, תדחוף את זה עמוק בבטן ותשמור שם
לא לשאול על זה כלום זה יכול לפגוע לבם בידידות
אל תשאל, זה יגרום לה להרגיש לא נעים
אל תשאל.
שואל השאלה:
אנונימית
יש לה סטיפס ואני חושב שהיא מחוברת, אם היא בטעות תיכנס ותראה היא בדוק תבין שזה אני והלך עלי

ג'סי
זה סוד ממש משנה עולם, אני יודע שהיא סבלה מלא ואם היא הייתה מספרת לי על זה הייתי יכול להגיב כל כך הרבה יותר טוב לכל מיני דברים ולתמוך בה והיא לא אמרה לי על זה כלום. אני לא יכול לשבת בצד בשקט ולתת לה פשוט לסבול עם זה וזהו
אנונימי
אז אם אתה יודע מה אתה צריך לעשות למה שתשאל, וזו דעתי, אני לא באמת מכירה אתכם ולא יודעת מה באמת קרה אז אמרתי מה שאני הייתי עושה
או שתרמוז לה על זה רק אל תאמר יש בפנים...
או שפשוט אל תאמר על זה כלום, אבל אם זה ממש ממש מעניין אותך אז תלך על האפשרות הראשונה :)
שואל השאלה:
טוב שכנעתם אותי לא להגיד כלום בסוף, תודה
אנונימי