התחברות
הרשמה
אחרי שאני נכנסת לאפליקציה של השירות לאומי מותר לי לכבות את המיקום?
27 בינואר 2020, 08:03
שירות לאומי
שירות
2 תשובות
פשוט תעשי שהמיקום יהיה רלוונטי בעט השימוש באפליקציה
Q
Question.il
כעיקרון אחרי שכבר עשית כניסה את יכולה לכבות אבל תדליקי שוב ליציאה
Q
Question.il
באותו הנושא:
ישלי את האפליקציה קים קארדשיאן הוליווד וכל פעם שאני נכנסת אליה הוא מוציא אותי (ישלי אייפון)
היתה עכשיו מורה מחליפה בכיתתי והיא (כנראה) הקליטה אותנו כי ראינו אותה נכנסת לאפליקציה של ההקלטות.
דחוף האם אחרי שאני מוחקת את האפליקציה me אנשים עדיין יכולים לראות איך קראתי להם?
רק לי הטלפון קורס שאני נכנסת לאפליקציה?
אני מהאייפון ואני נכנסת לאפליקציה של סטיפס/דרך הדפדפן
איך קוראים לאפליקציה שאני יכול לראות מי לא עוקב אחרי?
איך קוראים לאפליקציה הזאת שמראה מי עוקב מי לא עוקב אחרי שאני עוקב אחריו?
למה שאני נכנסת להוריד את האפליקציה כתוב שזה בהשגחת הורים?
היי יש לי טלפון Lg g4 ופתאום התחילה בעיה שאני נכנסת לאפליקציה waze או לוח שנה,
יש אפליקציה כזאת שמוריד אוטומטית אחרי מי שאני עוקבת שהם עוקבים יותר ממה שעוקבים אחריהם?
אפליקציית מעקב אחרי אנשים - מישהו יודע אולי איך קוראים לאפליקציה שאפשר לעקוב אחרי בן אדם?