10 תשובות
לעבודה? או לבילוי
שואל השאלה:
בילוי
בילוי
אנונימי
שואל השאלה:
בריכה חמה קצת ג'קוזי והביתה
בריכה חמה קצת ג'קוזי והביתה
אנונימי
לבילוי זה בסדר יש שם מבוגרים אבל אם מגיעים בקבוצה לא תרגישו בריכות חמות ובריכה רגילה עם מזרקות יש שם מסעדה סאונה בית קפה
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
כן הייתי שם ביומולדת היה כיף
יש גם בריכה עם מלחים ממליץ ללא לצלול שם יש אחלה אוכל במסעדה
שואל השאלה:
זה ממש מבוגרים ?
זה ממש מבוגרים ?
אנונימי
כמעט כולם שם מבוגרים יש שם המון זקנים אבל מה אכפת לך? כיף שם
שואל השאלה:
סבבה תודה חבר'ה
סבבה תודה חבר'ה
אנונימי
באותו הנושא: