5 תשובות
אני הייתי עם חברות בסוף יב ... זה תלוי מה אתה מחפש ... בגדול לדעתי זה אחלה יעד כי הוא לא יקר אבל עדיין יש שם הכל ויש מה לעשות וגם מאוד נח שם להתנייד התחבורה הציבורית מאוד נוחה ובמרחקים נוחים
שואל השאלה:
מתאים לטיול אחרי יב? עם חברות
אנונימית
כן לגמרי
הייתי שנה והיה ממש כיף ובגלל זה אני טס גם מחר ומתאים מאוד לצעירים
מאוד מתאין