6 תשובות
נחמד לא סגנון שלי
מגניב. זה נורא אסטטי לדעתי.
מאוד יפה אבל תלוי למה
וואי אהבתי רצח, מגניב
זה יפה ואסטטי אבל זה טלוי למה..
וואי יפה
אבל זה עדין מדי בשבילי חחח