56 תשובות
הלוואי עלי
ולשאלה: כן נראלי
אנונימית
אני 65e אבל זה כי יש לי גנים של ציצי גדול ואני רזה אז לא יודעת אבל יש מצב
שואל השאלה:
גדלה לי המידה בכמה חודשים מc לe ואני כל הזמן אוכלת שטויות ולא משמינה.
בגלל זה אני שואלת

ואנונימיץ תאמיני לי שהייתי מעדיפה להיות מידה b, אני שונאת חזה גדול.
אנונימית
גם אני לפני שנה וחצי אכלתי מלא שטויות וגדלה לי המידה של החזייה ככה אבל עכשיו הורדתי 5 קילו ולא ירד לי כלום מהציצי
תאמיני לי שלא אני b ותמיד חלמתי על גדול יותר
אנונימית
שואל השאלה:
אז הדבר היחיד זה לעשות ניתוח?
אוף
אנונימית
^כן..
אנונימית
כנראה. ולאנונימית - גם אני מעדיפה להיות b זה פשוט כל כל לא נוח
^כן אבל זה ככ הרבה יותר יפהה
אנונימית
שואל השאלה:
זה עושה כאבי גב, בעייני זה הרבה פחות יפה, זה משמין, המון חולצות לא יושבות עם זה טוב.
באמת שאין מה להתלהב
אנונימית
זה אפשרי בכלל?
אומיגאד יש דבר כזה e?

על מה מינוסים?
רק אני לא יודעת מה המידה שלי?
מקנאה בך
יכול להיות שהשומן הצטבר בחזה ובגב..
כדאי לך להתחיל כושר שהשומן ירד (וגם מידת החזייה תרד)
אנונימית
וואי תקווי רק שיותר מזה לא יהיה לך
אפילו d זה כבד ..
תעשי ספורט וירד לך תנסי..
או שפשוט יש לך ציצי ענק...
אני מקנאה אני הכי שטוחה בכדור הארץ הזה
סליחה, אבל אני רוצה להרוג אותך עכשיו...
רק אני עם ציצי שפיץ של ילדה בת 4?
אנונימית
ואוו מהה זה מפחיד
הלוואי עליי
יכול להיות
לי שי מידה c75 ואני ממש אוהבת אותה
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי c75 עד לפני כמה חודשים, בגלל זה זה מוזר.
אנונימית
חח ממש לא
אנונימית
הלוואי שלבנים השומן היה הולך למקומות רצויים
יהיה בסדר היו בנות שירצו להתחלף איתך
שואל השאלה:
מה רצוי בזה? זה פאקינג מידה ענקית.
אני ממש שונאת את זה.
אנונימית
נראלי שכן
זה הכל גנים והורמונים אין קשר בין השמנה לגדילת החזה.
הכל בסדר יש לך מה שבנות חולמות עליו, תשמחי במה שיש לך
תחשבי שלפחות יש לך פטור מספורט לתמיד כשכולן סובלות באותו הזמן אם זה יכול לשמח אותך ולחשוב אחרת כשיש בנות שהיו רוצות כל כך להתחלף איתך
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי פטור ואני גם לא רוצה פטור מספורט,אני מתביישת שידעו שאני מידה e.
אני גם אוהבת ספורט...
אנונימית
שואל השאלה:
תאמיני לי שעדיף
אנונימית
כל מי שענה לך שכן הוא פשוט לא מבין כלום כי שומן מתפזר על כל הגוף כמו שאת לא יכולה להרזות רק בבטן ובשאר הגוף לא ככה את גם לא יכולה להשמין רק באזור אחד
די מוזר, בת כמה את?
שואל השאלה:
לא אני לא לוקחת גלולות.
אני גם לא נראת e, אני ממש רזה.
אני בת 17
אנונימית
לא.. פשוט אלוהים אוהב אותך חח
וזה לא משמין, להפך!
וגם אני b, יש לי עדיין תקווה חחח
כן זה נוראי חזה גדול זה לא נוח והחולצות לא יושבות משהו
אנונימית
תגידי את שומעת מה שאת אומרת??
את רזה עם חזה גדול! וזה הדבר הכי משגע שיש בעולם!
זה הדבר שיכול הכי להטריף גברים. תגידי תודה שקיבלת
את המתנה הכי מושלמת שאישה יכולה לקבל מאלוהים.
אני חברה שלי הייתה מידה c וזרקתי אותה בגלל שלא גדל לה.

חזה גדול זה הדבר הכי מושך שיש בעולם.
ועוד אם הבחורה רזה עם חזה גדול? אז בכלל..זה יכול
להוציא כל גבר משיווי משקל.

ולגבי השאלה שלך כמובן שלא קשור השומנים.
יש לך פשוט גנים מעולים לחזה גדול
וזה לא שייך לשומנים. את בכלל רזה ולא שמנה.
ואין דבר כזה ששומן ילך רק לחזה וזהו.
אנונימי
גבר ...
מה נסגר אתה שיטחי ברמות...
לזרוק מישהי בגלל מידת חזה..
אישה זה לא חפץ ..
אל תרגישו רע לגבי עצמכן כי יש לכן חזה קטן יותר יש לכל דבר חסרונות ויתרונות תקבלו את עצמכן כמו שאתן חזה גדול חזה קטן זה לא משנה
יופי לך
מעצבנת
הלוואי עליי
^^^^מה יש לך יחתיכת מט*מטם? יא אפס מי תצא איתך בכלל כשאתה מתנהג ככה? אני לא יודעת בן כמה אתה אבל אם הייתי אמא שלך הייתי מעיפה לך סטירה. מי אתה בכלל שתזרוק מישהי בגלל החזה שלה? אמאלה שונאת אנשים כמוך. כאילו יש לך את זה ביותר שטחי?
עכשיו, אף אחד פה לא יתפלא עד מתי אתה תשאר בתול. יחס גורר יחס!
זה מן קפיצת גדילה כזאת, האמת שהיה לי את אותו הדבר. חזה גדול זה באמת לא נוח. חוסכים לניתוח. אבל תכלס, הכי חשוב זה שתשלימי עם זה, זה עניין גנטי, וזה בסדר גמור. העיקר תדאגי לגב שלך, ותני תמיכה כמו שצריך כדי שלא יפגע לך ביציבות
אולי השומן פשוט נשאר בחזה אבל ירד בשאר המקומות אז זה נראה שהחזה גדול יותר או משו
שואל השאלה:
אני לא רזיתי או משהו.
ולמי שכתב את התגובה המגוכחת למעלה, ממש לא מנחמת אותי התגובה המפגרת שלך.
אתה יוצא עם מישהי בגלל חזה, זה שיטחי. לא רוצה איי פעם לצאת עם מישהו רק בגלל החזה שלי.
אנונימית
אז למה שהשומן ילך למקומות אחרים? את תמיד היית רזה?
שואל השאלה:
כן
תמיד הייתי גם תת, עכשיו אני לא ממש תת.
אני 1.66
שוקלת 51
אנונימית
אז זה פשוט גנים גם אצלי זה ככה, יש לך חילוף חומרים מהיר אבל רק החזה שלך גדל מטבעי כנראה את בגיל גדילה
גם אצלי ככה, אני d וזה אסון ופשוט לא נוח.
זה הגיוני, גם אצל אחותי הגדולה זה ככה
לא קשור לשומן לפי דעתי
זאת פשוט ההתפתחות של הגוף שלך
הייתי מתחלפת איתך.
אני יודעת שזה כאבי גב, אבל עדיין... זה יפה.
אם זה קורה לך אחרי ריצה אולי תנסי להוציא פטור מספורט.
ובנוגע לחולצות - חברות האופנה מכוונות למבנה הגוף הממוצע, כי אז יש הכי הרבה קונות. גם לי לצורך העניין קשה למצוא חולצות/שמלות מהסיבה ההפוכה (רופף בציצי). מה זה אומר, שהגוף שלי כזה מכוער? לא, פשוט ל-h&m משתלם יותר לייצר בגדים למידה b-c.
אני f75 ורזה , פשוט יש לי גנים כאלה של רזות עם חזה גדול ....
כן, הגיוני
אני d70, הכל אפשרי
אנונימית
באותו הנושא: