9 תשובות
לא יודע אבל זה מחיר טוב
אנונימי
שואל השאלה:
ברור
אבל למה?
הל בחיים לא עשו מחיר כזה
ברור
אבל למה?
הל בחיים לא עשו מחיר כזה
בטוח יש מזוייפים לא ראיתי אבל 2600
שואל השאלה:
זה לא מזוייפים בת דודה שלי קנתה ב"אלוף הסלולר" בחדרה ב2616 שקל
וזה מקורי ל ג מ ר י
זה לא מזוייפים בת דודה שלי קנתה ב"אלוף הסלולר" בחדרה ב2616 שקל
וזה מקורי ל ג מ ר י
בן דודה שלי קנה ב 3100 ורימו אותו
ועכשיו אנחנו הולכים לאילת והוא צריך למכור את האייפון שלו כדי לקנות באמת מקורי
ועכשיו אנחנו הולכים לאילת והוא צריך למכור את האייפון שלו כדי לקנות באמת מקורי
שואל השאלה:
אז באלוף הסלולר לא רימו אותו...
ובאיזה אופן רימו אותו?
כאילו מה היה שרימו אותו?
אז באלוף הסלולר לא רימו אותו...
ובאיזה אופן רימו אותו?
כאילו מה היה שרימו אותו?
זה לא טלפון מיבואן רישמי
כשהאייפון יוצא פעם ראשונה עושים אותו ממש יקר כדי שהרבה יקנו ואחר כך יש קצת פחות קונים אז מורידים את המחירים
כי הוא מעפן ומלא לאגים
תקנו 8+
תקנו 8+
באותו הנושא: