3 תשובות
יש זמן. המניה של אפל כמעט ולא זזה
אנונימי
שואל השאלה:
שווה לחכות?
אנונימית
לא, אם יש לך כסף עכשיו אז תקני אם לא עדיף לא לחכות עוד שנה כי הוא כבר יתיישן והמחיר לא בטוח שיירד כלכך