3 תשובות
יש זמן. המניה של אפל כמעט ולא זזה
אנונימי
שואל השאלה:
שווה לחכות?
שווה לחכות?
אנונימית
לא, אם יש לך כסף עכשיו אז תקני אם לא עדיף לא לחכות עוד שנה כי הוא כבר יתיישן והמחיר לא בטוח שיירד כלכך
באותו הנושא: