התחברות
הרשמה
אני ממש רוצה חבר אבל אני גם מפחדת ממחויביות
וגם נדמה לי שאני נואשת ולא מאמינה באהבה בגלל שכבר חצי שנה בערך לא היה לי קראש או התאהבות ואני כבר לא מעוניינת באהבה כמו שהייתי פעם
22 בינואר 2020, 20:50
ביישנות
שעמום
ידידות
התאהבות
2 תשובות
שאלה מרתקת. כמו כן, רק ביבי
א
אחלה של כינוי נכון?
שואל השאלה:
אתה לא עוזר לי
J
J.t
באותו הנושא:
מישהו לא עשה מחויבית אישית ועדיין קיבל בגרות?
אני רוצה להעלות קאבר ליוטיוב שאני שרה ואני ממש מתביישת כי מפחדת שייצחקו עלי מה לעשות?
מפחדת מתגובות של אנשים אני ממש רוצה ללבוש ביקיני אבל מפחדת מה לעשות??
ואי אני רוצה לעשות ניתוח פלסטי ואני מפחדת מההרדמה: ( אני מפחדת לא להתעורר מה לעשות?
אני לא רוצה כיתה י' כי אני מפחדת פחד מוות מהתיכון, מה לעשות?
אני עולה ליב' לא רוצה לסיים אני מפחדת מה עושים?
רוצה לשלוח לו הודעה אבל מפחדת מהתגובה שלו, מה לעשות?
להתגבר על הפחד משחייה - אני רוצה ללמוד שחיה ואני מפחדת איך להתגבר על הפחד?
אני רוצה לצאת לרוץ בחוץ מחר בבוקר אבל אני מפחדת שירצחו אותי
אני רוצה לצאת לריצה אבל מפחדת (לבד)
אני רוצה להסתכל על הקראש אבל אני מפחדת שזה ייראה כאילו אני דלוקה עליו, מה לעשות?