7 תשובות
שואל השאלה:
אבל מענישים אותי ואני ממש מפחדת
בטח שציונים משנים לפני יא כי זה משפיע על ההקבצה ששולחים אותך אליה לפחות הציונים במתמטיקה ואנגלית חשובים.
ולהיכשל בהרבה מקצועות בתעודה זה עדיין רע ולא "לא משנה" אתם מטעים אותה.
וגם זו גישה ממש ממש ממש גרועה להגיד "אני אשקיע רק כשזה חשוב" ואז לא משקיעים מז עד י סבבה ואז צריך ללמוד איך ללמוד, לסכם ולהשקיע כמו שצריך בגלל שלא עשיתם את זה עד אז.

העצה שלי היא לעבור על החומר מאיפה שמתחיל להיות לך קשה ואולי לקחת שיעורים פרטיים.
אז תגידי שיהיה מועד ב גם אם אין
תברחי מהר!!!
שואל השאלה:
מה?
פעם קיבלתי 2 מתוך 100 אל תתבאסי
ציונים לא משנים כלום עד כיתה יא ויב