התחברות
הרשמה
מתי הדיירים הולכים לישון?
22 בינואר 2020, 01:00
שינה
תשובה אחת
10-11
א
אנונימיתכלשהי
באותו הנושא:
באיזה שעה אתם הולכים לישון אבל רציני אני כיתה י ואמא שלי. תמיד אומרת לי לישון ב9 וחצי 10 באיזה שעה נורמלית הולכים לישון?
מי חושב שעכשיו אחרי הכניסה של הדיירים החדשים , ישראל הולך לבגוד/להתרחק ממגי?
גם אתם הולכים לישון ב5 בבוקר כל יום וכשאתם קמים ב3 בצהריים אתם אומרים לעצמכם זהו מחר אני הולך לישון בשתיים עשרה
הדיירים נוחרים באח הגדול? איך האחרים מצליחים לישון ככה? אני הייתי משתגע
כשאתם הולכים לישון, אתם שמים את הטלפון על השידה שליד המיטה או על השולחן?
מה קורה אנשים שלא הולכים לישון והולכים להתחרט על זה מחר בבוקרר
כשאנחנו הולכים לישון לאן אנחנו הולכים?
אם הייתם הולכים לאח הגדול, איזה מהלבוש של הדיירים הייתם לובשים?
שמעתם?? שי חי הולך להיכנס בדיירים החדשים בשבת
תגידו באיזו שעה הולכים לישון בגדנע? רציתי לשאול מה קורה עם חברים שלי לפני שהם הולכים לישון כי אני לא יצאתי ונשארתי בבית.
מה קורה אם הולכים לישון עם גרביים רטובות?