11 תשובות
זה מכובד.
לא המון אבל כן נחשב שהבאת
זה מעולה..
כול עוד נותנים הכול מעולה
מעריך אותך על זה
זה לא משנה כמה הבאת או מה הבאת
העיקר שהבאת
שואל השאלה:
אז זה לא טוב אם הבאתי לו הרבה?
אח שלי אמר לי לא לעשות את זה יותר
אנונימי
לאלאלא זה מעולה!! זה ממש חשוב לעזור כמה שאת רק יכולה לכל מי שצריך
אנונימית
כל הכבוד לך אתה באמת מקסים.. יפה שאתה ככה דואג לאחרים והעיקר שהבאת זה לא משנה כמה הבאת או מה גם עם זה היה חמש שקל זה יפה מצידך. אפשר לדעת למה אח שלך לא תומך במעשה?
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אומר שזה יותר מדי
וזה או כסף או אוכל ויכול להיות שהוא רימה אותי
אנונימי
לפי דעתי אח שלך פשוט חושב שהוא ילך ויקנה עם הכסף הזה דברים אחרים במקום לקנות אוכל..
באמת אבל כל הכבוד
אנונימית