8 תשובות
מה צריך להיות הנוסח?
בגלל שזה לא תמיד מתרגם את נכון (כי למילה יש כמה מילים) ואז זה נראה מוזר.
אנשים צריכים לדעת לכתוב מילים בלי להעזר במילונית כי לא תהיה לידם מילונית כל הזמן.
זהו לא עולה לי עוד... מקווה שעזרתי
אנונימית
לא למה להרוס
מתרגלים למילונית ולא עושים מספיק אוצר מילים
מילונית עולה יקר
אחד כדי להרחיב את אוצר המילים // בחיים האמיתיים אין מילונית והם {התלמידים} יצטרכו להסתדר בלעדיה // זה יכול לבזבז זמן יקר מהבחינה
שואל השאלה:
זה עבודה באנגלית שאני צריכה להקריא אני פשוט צריכה לכתוב ( באנגלית ) שלושה טיעונים שנגד שימוש במילונית בבגרות ולא עולה לי כלום
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכם אתם כל כך עזרתם לי! אני מתה מעייפות ולא עולה לי כלום אם יש לכם עוד רעיונות אשמח מאוד לשמוע
אנונימית
milonits are very expensive and when you're using it you don't expend your vocabulary, because you only use words you already know.
i hope i helped you