5 תשובות
חח זה מבאס להיות כזה באיזשהו שלב נמאס אני גם כזו גם מסתכליםם עלייך בעין מוזרה ושופטים
שואל השאלה:
^^גם יש אנשים שמרחמים עלייך, אבל לא נורא בקטנה אילו החיים
^^גם יש אנשים שמרחמים עלייך, אבל לא נורא בקטנה אילו החיים
אנונימי
מתנהג שונה , נראה שונה, לפעמים שקט יתר על המידה
(אני כזאת ניראלי)
(אני כזאת ניראלי)
שואל השאלה:
אני בול כזה חחח
אני בול כזה חחח
אנונימי
אני בעצמי כזאת אבל אנשים חושבים שמי שמתבודד שתמיד בצד ולא מדבר עם אף אחד ושקט מידי הוא עוף מוזר אאוטסיידר
באותו הנושא: