התחברות
הרשמה
אכלתי יותר מידי וכואבת לי הבטן בגלל זה איך להעביר את זה?
20 בינואר 2020, 18:55
כאבי בטן
עיכול
תשובה אחת
לשבת או לשכב לנוח...
.
._._.
באותו הנושא:
אכלתי יותר מידי וכואבת לי הבטן...
כואב לי הבטן כי אכלתי יותר מידי מה לעשות?
אכלתי יותר מידי ועכשיו באלי להקיא וכואבת לי הבטן ואני לא יכולה לזוז מרוב שכואב לי מה לעשות?
אכלתי יותר מידי ועכשיו כואבת לי הבטן ממש וכבר הייתי בשירותים, מה לעשות?
אכלתי יותר מדי ועכשיו הבטן שלי כואבת ונפוחה, איך להוריד את הנפיחות מהר?
אכלתי יותר מידי ממתקים וכואב לי הראש מה לעשות
אכלתי יותר מדי וכואבת לי הבטן איך להעביר את הכאב?
אכלתי היום המון המון וכואבת לי הבטן מה לעשות אני לא יכולה יותר?
אכלתי יותר מדי וכואב לי הבטן מה אני יכולה לעשות?
אכלתי יותר מידי ועכשיו כואבת לי הבטן בטירוף מה לעשות?
אכלתי היום יותר מידי גלידה על בסיס חלב וכנראה שיש לי רגישות והבטן לא מפסיקה לכאוב