3 תשובות
אני יודעת שבסנטר אמרו שהמקעקעים די אחלה אבל יקר מאוד
למה שלא תשאלי בקבוצה "מדברים קעקועים" בפייסבוק? שם יש ל95% מהחברים קעקועים, לעומת האתר הזה בו יש מלא ילדים שעדיין לא בגיל לעשות אחד.
אליאב גרינברג