5 תשובות
שואל השאלה:
לא שאני מחייכת... תמיד
לא שאני מחייכת... תמיד
אנונימית
יש למלא זה לא קמטים
לא לכולם יש?
זה די טבעי בפנים זה מלחייך זה לא אומר שאת מזדקנת או משהו לדעתי זה אפילו נראה חמוד
לחייך פחות.
באותו הנושא: