6 תשובות
לא משהו מיוחד
יש לך גרון רגיש
יש לך גרון רגיש
שואל השאלה:
יש לי גרון רגיש או אין לי גרון רגיש?
יש לי גרון רגיש או אין לי גרון רגיש?
אנונימית
שבמקרה הזה יכול להיות שאת כמו סוס , שאם תאכלי משהו מקולקל אז אכאב לך הבטן עד שזה אצא מהמערכת דרך הצרכים שלך...
גם אני ככה..
כואב לי הבטן עד שאני לוקחת תרופה ויושנת לשעתיים לפחות ואז אני עושה קקי
נב. אני יודעת שזה מגעיל אבל אין מה לעשות
כואב לי הבטן עד שאני לוקחת תרופה ויושנת לשעתיים לפחות ואז אני עושה קקי
נב. אני יודעת שזה מגעיל אבל אין מה לעשות
אנונימית
האמת שגם לי, כאילו, אם אני מכניסה אצבעות זה פשוט לא עושה לי כלום.
אנונימית
^גם אני נסתי אבל פשוט אני בוכה בגלל שזה מגעיל וכואב... זה לא כיף בכלל
אנונימית
באותו הנושא: