התחברות
הרשמה
איך לעצור את הריפלקס הקאה שאני מצחצחת שיניים?
8 בפברואר 2019, 20:18
שיניים
צחצוח שיניים
הלבנת שיניים
ריח פה
תשובה אחת
אם את דוחפת עמוק את המברשת זה יקרה לך אל תדחפי עמוד
מ
מנשה הקלידן
באותו הנושא:
איך להפטר מריפלקס הקאה?
אין לי ריפלקס הקאה, מעלה??
יש לי ריפלקסיה של הקאה כשאני מצחצחת שיניים (בגלל המשחה) זה גרם לי לא לצחצח כבר כמה שנים, אני רוצה לחזור (בפירוט)
אין לי ריפלקס הקאה.. ניסיתי איזה 20 דק להקיא בעזרת דחיפת אצבעות.. יש דרך שאצליח בה?
איך לעצור בחילה והקאות?
אני לא מצליחה לשתות כדורים, זה בא להיבלע ואז יש ריפלקס הקאה וזה עולה למעלה ואני סתם מקשה על עצמי ועושה יותר גרוע..
למה שאני מצחצחת שיניים עדין יש ריח רע גם שאני מצחצחת על הלשון, אחרי חמש דקות שוב יש ריח רע, נמאס לי ממסטיקים מה לעשות?
למה כשאני מצחצחת את הלשון זה עושה לי כזה אפקט הקאה?
מחר ישלי קופת חולים וישלי סרטים עם המקל הזה שמכניסים לגרון זה עושה לי ריפלקס של הקאות מה לעשות??
אני לא מרגישה טוב ויש לי בחילות והקאות. איך אפשר לעצור אותם?
שיטות לעצור את הדמעות - איך לעצור דמעות?