10 תשובות
נכון
כי זה משהו שעברת בחיים
כל דבר שעוברים בחיים הוא נמצא איפושהוא בלב אין דרך לפתור את זה
תמיד ישאר חלק ממנו בתוכך. זו חוויה שעברת, משהו שנהנית ממנו ואדם בונה את עצמו מחוויות שהוא עובר, ככה שאם תנסי למחוק אותו לגמרי את כאילו תמחקי גם חלק מעצמך.

את יכולה להכיר יותר אנשים חדשים, לצאת עם חברים, לבלות עם המשפחה או סתם לפתח תחביב חדש. הנקודה היא שאת צריכה להתעסק במשהו אחר עד שהכאב יעבור והמקום התפוס בלב יתפנה למישהו/י אחר/ת.

סתם מתוך סקרנות..איך קוראים לך?
אנונימי
שואל השאלה:
איך קוראים לי באמיתי או בסטיפס?
אנונימית
באמיתי אם לא אכפת לך
אנונימי
שואל השאלה:
אני יכולה להגיד לך באיזה אות הוא נגמר, אבל למה?
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי, למה?
אנונימית
סתם מסקרן..זה בסדר אם לא בא לך לשלוח את השם האמיתי שלך.
גם השם באתר זה בסדר
אנונימי
שואל השאלה:
אבל הוא תמיד יהיה שם
אנונימית
להכיר משהו חדש
המשפט הכי נכון זה להתגבר על אהבה אפשר רק עם אהבה חדשה
מכירים אנשים רגילים הדרך הכי טובה
באותו הנושא: