7 תשובות
בדרך כלל כי זה שאלה שיש לי תשובה טובה אליה או שאני מתלהב עליה
או סתם כי זה כיף פתאום להזכיר לאנשים על מה הם שאלו/ענו לפני הרבה זמן;)
או סתם כי זה כיף פתאום להזכיר לאנשים על מה הם שאלו/ענו לפני הרבה זמן;)
מכורים יותר מידי לסטיפס שנגמרות השאלות החדשות
חחח
וואי אני כל כך הולך לחזור לשאלה הזאת עוד חצי שנה בשביל הקטע חח
שואל השאלה:
היום קיבלתי עידכון משאלה שעניתי עליה לפני חצי שנה, מה נסגר
היום קיבלתי עידכון משאלה שעניתי עליה לפני חצי שנה, מה נסגר
אנונימית
מגיעים עליהן בעזרת תגיות,
אני לא מרגישה צורך לענות עליהן כי ככל הנראה שכבר אמרו את הדעה שלי, או שהדעה שלי לא רלוונטית יותר.
אני לא מרגישה צורך לענות עליהן כי ככל הנראה שכבר אמרו את הדעה שלי, או שהדעה שלי לא רלוונטית יותר.
כי..... אין ממש סיבה מגיעים איך שהו
באותו הנושא: