3 תשובות
להתרכז בשפה אחת
שואל השאלה:
צריך לפעמים להחליף שפה?
צריך לפעמים להחליף שפה?
אנונימית
אם זאת נשיקה יותר תמימה בואי נגיד את זה ככה אז את שתיהן ביחד באופן די עדין ונעים
אם זה בקטע יותר אז אני בדרך כלל מנשקת את השפה התחתונה וכזה מוצצת אותה ומעבירה עליה את הלשון
אם זה בקטע יותר אז אני בדרך כלל מנשקת את השפה התחתונה וכזה מוצצת אותה ומעבירה עליה את הלשון
אנונימית
באותו הנושא: