3 תשובות
תזכור שזה תקופות אין לאן לברוח פשוט תנסה לשפר את החיים שלך במה שאתה יכול ..
ואם אתה צריך עצות אני פה
lil x.b יקר,
קראתי את דבריך הקצרים וזה נשמע שאתה מאוד נסער כרגע ,כאילו מישהו דחק אותך לפינה וגרם לך לבעוט בכל מה שיש לך, חברים ,משפחה וכל דבר מוכר..
אולי מישהו פגע בך? גרם לך לכאב? השפיל אותך והשאיר אותך חסר אונים..
מדבריך עולה שאולי אתה אבוד במציאות שלא מאפשרת לך לחיות כמו שאתה רוצה ,שאף אחד לא באמת מבין אותך או נמצא לצידך , וכל מה שאתה רוצה לעשות זה לברוח למקום אחר אולי בתקווה ששם הכל יסתדר.. ואתה שואל מה אתה יכול לעשות כדי להפסיק את כל דיכאון הזה?
ומתוך דבריך נראה שאתה מחפש פתח לצאת דרכו למקום טוב יותר..
יקר, אני לא רוצה שתישאר לבד במצוקה הקשה שאתה מתאר.
אני מתנדב בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת , אני מזמין אותך לא להיות לבד בקושי שלך, יש לנו צא'ט אנונימי שבו תוכלי לשוחח עם אחד ממתנדבנו ,למצוא אוזן קשבת ולב פתוח בכדי לפרוק במעט את הכאב שלך.
הצ'אט פעיל בין השעות 21:00-00:00 (לא כולל שישי) מצרף לינק שבו תוכלי ליצור איתנו קשר אפילו מהנייד שלך.
שלך
מתנדב סה"ר
קראתי את דבריך הקצרים וזה נשמע שאתה מאוד נסער כרגע ,כאילו מישהו דחק אותך לפינה וגרם לך לבעוט בכל מה שיש לך, חברים ,משפחה וכל דבר מוכר..
אולי מישהו פגע בך? גרם לך לכאב? השפיל אותך והשאיר אותך חסר אונים..
מדבריך עולה שאולי אתה אבוד במציאות שלא מאפשרת לך לחיות כמו שאתה רוצה ,שאף אחד לא באמת מבין אותך או נמצא לצידך , וכל מה שאתה רוצה לעשות זה לברוח למקום אחר אולי בתקווה ששם הכל יסתדר.. ואתה שואל מה אתה יכול לעשות כדי להפסיק את כל דיכאון הזה?
ומתוך דבריך נראה שאתה מחפש פתח לצאת דרכו למקום טוב יותר..
יקר, אני לא רוצה שתישאר לבד במצוקה הקשה שאתה מתאר.
אני מתנדב בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת , אני מזמין אותך לא להיות לבד בקושי שלך, יש לנו צא'ט אנונימי שבו תוכלי לשוחח עם אחד ממתנדבנו ,למצוא אוזן קשבת ולב פתוח בכדי לפרוק במעט את הכאב שלך.
הצ'אט פעיל בין השעות 21:00-00:00 (לא כולל שישי) מצרף לינק שבו תוכלי ליצור איתנו קשר אפילו מהנייד שלך.
שלך
מתנדב סה"ר
באותו הנושא: