11 תשובות
אם זה אפשרי תנסי לגור אצל אחד מהאחים
ואני פה להכל❤
ואני פה להכל❤
שואל השאלה:
לא זה לא אפשרי כל-כך לצערי^
לא זה לא אפשרי כל-כך לצערי^
אנונימית
למה? ואצל סבא וסבתא?
שואל השאלה:
בחול אין בארץ
כי אני יודעת שזה לא אפשרי כל-כך מבחינתם של אחים שלי
בחול אין בארץ
כי אני יודעת שזה לא אפשרי כל-כך מבחינתם של אחים שלי
אנונימית
תנסי בכל זאת. הם אחים שלך והיו במקום שלך ויודעים כמה זה קשה. אם תגידי להם שאת רוצה לברוח ושממש נורא לך שם אני בטוחה שהם ידאגו לך שלא תהיי ברחוב ויעזרו
אני מזדהה חוץ מהקטע של האמא אבל היא לא תעזוב אותו בחיים אני בת 13 ואין לי מה לעשות חוץ מלשמור מרחק לא לדבר איתו כשהוא מגיע הביתה להיסגר בחדר להיות בטלפון או לעשות שיעורים ואז כזה יוצאים לאכול וחוזריפ לחדר וזהו זה קצת כמו לחיות ביותר אבל זה יותר טוב מלחיות בגיהינום
תקשיבי כידוע אין כמו אמא.
אין מצב שלא אכפת לה ממך תדברי איתה בשיחה עמוקה תושיבי אותה ולדברים איתה שיחה רצינית ומהלב
אם זה לא עובד אולי באמת כדאי שתבואי בינתיים במקום אחר , של משפחה / חברה הכי טובה, חייב להיות מישהו כזה שתוכלי לישון אצלו.
וזה מפחיד בהתחלה לחשוב על זה אבל אם את רואה שזה משהו רציני תעשי את זה! אם הסיפור עם אמא שלך זה סתם מריבות או בקטנה שאת חושבת על זה תנסי לסדר הכל לפני❤
אין מצב שלא אכפת לה ממך תדברי איתה בשיחה עמוקה תושיבי אותה ולדברים איתה שיחה רצינית ומהלב
אם זה לא עובד אולי באמת כדאי שתבואי בינתיים במקום אחר , של משפחה / חברה הכי טובה, חייב להיות מישהו כזה שתוכלי לישון אצלו.
וזה מפחיד בהתחלה לחשוב על זה אבל אם את רואה שזה משהו רציני תעשי את זה! אם הסיפור עם אמא שלך זה סתם מריבות או בקטנה שאת חושבת על זה תנסי לסדר הכל לפני❤
ב16 וחצי אם יש לך עבודה ומקום לגור את יכולה לעבור לרשות עצמך
כמו בגיל שמונה עשרה רק לפני
כמו בגיל שמונה עשרה רק לפני
אז לחצי שנה או שתגורי אצלם או שתגורי אצל חברה או האחים ותגידי שזה זמני
אם זה באמת חשוב לך, את יכולה לבדוק לגבי פנימיות לנוער..
תתקשרי למוקד של עזרה
באותו הנושא: