5 תשובות
קשה ולא שווה את זה סתם מלא שעות
תקשיבי הלחץ בתיכון עולה , זה שבחטיבה רגוע לא אומר שזה נמשך בתיכון. והמגמה הזו היא מאוד אינטנסיבית ככה שאם את (או אתה) לא אוהבת מאוד את התחום אל תלכי.
תקחי בחשבון שזה ללמוד המון שעות , חומר קשה ועוד .
כל מגמה בכל בית ספר שונה , יש לי בעיר כזו ואיך ששמעתי היא נחמדה.
אם את תרצי להיות רופאה יקבלו אותך בלי לקחת את המגמה הזו .
גם זה שאת לוקחת את המגמה הזו לא אומר שבהכרח תהיי רופאה- הכל עוד יכול להשתנות.
ואני ממש רוצה ללמוד מדעי רפואה ואני יודעת שבתיכון שאני עולה אליו אין את זה..
אני אולי אבקש לעבור אם התיכון שלך קרוב אליי
איזה תיכון את לומדת? ביאליק? כי אם כן יש לי אפשרות ללמוד שם בתיכון ואז אני ממש ארצה לעשות את זה
אני לא בתיכון עדיין אני בחטיבה
אבל אם היה לי מגמה כזאת הייתי הולכת בלי לחשוב... אני ממש מקנאה בך שיש לך את האופציה.. בתיכון שלי אין אותה...