4 תשובות
אולי בצדק?! לא שיש לי מושג...
זאת הפרה של הסטטוס קוו, אני ממש לא בעד תחבורה בשבת.
דעתי האישית!
זאת הפרה של הסטטוס קוו, אני ממש לא בעד תחבורה בשבת.
דעתי האישית!
יש סטטוס קוו.
צריך ללכת לפי ההסכם.
צריך ללכת לפי ההסכם.
הוא לא מחק כלום. כולה ביטל כמה נסיעות שיש בהן שניים-שלושה נוסעים ואיחד אותן עם נסיעות אחרות. לא צריך להאמין לכל שטות שמנפיץ אתר ynet
אנונימי
כי הוא מניאק דוס
הלוואי תחבורה ציבורית בשבת לא הייתי צריך להקפיץ את ההורים שלי כל פעם שאני צריך לנסוע לאנשהו
הלוואי תחבורה ציבורית בשבת לא הייתי צריך להקפיץ את ההורים שלי כל פעם שאני צריך לנסוע לאנשהו
באותו הנושא: