6 תשובות
תנצליי אותה ותתמקדי בלשמוח
אנונימית
אל תבכי, תשמחי
לפחות יש לך תקופה טובה
לפחות יש לך תקופה טובה
להנות ממנה
תנסי להינות מכל רגע
לא לבכות
תאכלי גלידה ותראי סרט מצחיק
באותו הנושא: