11 תשובות
שהיא חרא של בנאדםתתרחקי ממנה
תרשמי לה מזל טוב עם שתי נקודות
מזל טוב..
מזל טוב..
כלבה
בטח שאת צודקת
חרא ילדה, לא עושים דברים כאלה
חרא ילדה, לא עושים דברים כאלה
תראי לה שנפגעת בלי לצאת יותר מדי צומי..
תהיי בוגרת
תהיי בוגרת
גועל נפש בעניי
את נפגעת בצדק
את נפגעת בצדק
"חברה"? אנשים כאלו לא אמורים להיות חברים שלך. לגיטימי והגיוני שנפגעת, זה מעשה מגעיל.
תכתבי "מזל טוב..." ותנתקי איתה קשר.
תכתבי "מזל טוב..." ותנתקי איתה קשר.
בצדק זה מגעיל רצח. את לא צריכה אותה יהיו עוד המון אנשים שיהיה להם מספיק אכפת להזמין אותך. באמת שהיא עושה לך רע תתרחקי ממנה כמה שיותר מהר לטובתך
אם באלך לדבר על זה אני אשמח שתפני לפרטי :)
אם באלך לדבר על זה אני אשמח שתפני לפרטי :)
שואל השאלה:
כן אבל פאקינג פוגע היא חברה שלי מתחילת היסודי אנחנו כבר בסוף התיכון
כן אבל פאקינג פוגע היא חברה שלי מתחילת היסודי אנחנו כבר בסוף התיכון
אנונימית
^את צודקת לגמריי הכי בצדק בעולם
אנונימית
איכס חרא של ילדה כלבה מטומטמת תתרחקי ממנה הם אנשים מגעילים מבינה אותך זה קרה לי
אנונימית
באותו הנושא: