התחברות הרשמה

נפגעתי רצח משתי חברות מאוד קרובות ואפילו קרובות. והן חושבות שהן צודקות והן אמורות להיפגע ואומרות שאני

מגזימה רצח ומאשימו אותי תמיד בזה שאני לא בסדר ואומרת לי תמיד להסתכל על עצמי בזמן שהן מסתכלות כל הזמן על עצמן. נפגעתי לרמה שבכיתי בערך שעה-חצי שעה .
מה לעשות?
12 ביוני 2019, 14:41
מצב רוחפגיעותאכזבהעצביםדיכאון    
2 תשובות
קרה לי גם
כנסי לפרטי אני יעזור לך
S
Sapir1111
שואל השאלה:
אני יכולה לדבר איתך עכשיו?
אנונימית
באותו הנושא:
מה לעשות אם אני נפגעת מאוד מחברה ואז ואני אומרת לה שנפגעתי והיא
אני סיפרתי לחברה מאוד קרובה שאני פגיתי בעצמי.
מה לעשות? נפגעתי מאוד
היינו חברות הכי טובות 7 שנים והיא תקעה לי סכין בגב, אנחנו לא מדברות מזמן ויש לה בסט חדשה עצוב לי היינו קרובות מאוד עצה?
נפגעתי מחברות שלי.
אני רוצה לנתק קשר עם חברה מאוד קרובה שלי
חברה הכי טובה שלי רשמה שאני לא החברה הכי טובה שלה..נפגעתי..מה לעשות?
אחיין זה משפחה מאוד מאוד קרובה????
ממש נפגעתי מהסביבה הקרובה שלי
אני נפגעת בקלות ורגישה מאוד אבל לא מראה רק למי שקרוב אליי אך להפסיק את זה?
ממש נפגעתי מחברות שלי...