10 תשובות
תלוי למי
לדעתי לא לכל אחד זה אחר
דורשים יותר מאמץ
יותר חשיבה
המטלות ברמה גבוהה יותר
זה לא קשה מאוד, זה אפשרי.
תלוי אם יש לך ראש לזה
יותר חשיבה
המטלות ברמה גבוהה יותר
זה לא קשה מאוד, זה אפשרי.
תלוי אם יש לך ראש לזה
זה תלוי למי אבל עם מיתאמצים יכולים
כן קצת
זה תלוי למי, יש כאלו שיעשו את זה בקלות ויש כאלו שזה יהיה ממש קשה להם. זה תלוי ביכולות של האדם לקלוט ולעבד שפות.
אבל זה די ברור שזה יהיה קשה יותר מ4 או 3 יחידות אנגלית. אז בכללי זה כן מאתגר.
אבל זה די ברור שזה יהיה קשה יותר מ4 או 3 יחידות אנגלית. אז בכללי זה כן מאתגר.
לא , פשוט צריך לתרגל והכתיבה ממש סבבה.
לי כן
לא
ביום חמישי ירדתי מ5 ל4 יחידות.
ב5 דורשים ממך הרבה יותר, יש יותר עומס, יותר עבודות להגשה וגם הדרישות במבחנים יותר קשות. לדוגמא אם ב5 יש 20 נקודות על כתיבה אז ב4 יש 10 נקודות על כתיבה, ואז זה מאפשר לקבל ציון יותר גבוהה ב4 מאשר ב5 שדורשים רמה מאוד גבוהה.
שוב, זה תלוי למי. יש כאלה שזה קל להם ויש כאלה שזה בא להם קשה יותר ואם להגיד את האמת קשה להשתפר באמצע באנגלית. כי הם כל הזמן נותנים דברים ולומדים גם ספרות באנגלית שזה ממש קשה.
ב5 דורשים ממך הרבה יותר, יש יותר עומס, יותר עבודות להגשה וגם הדרישות במבחנים יותר קשות. לדוגמא אם ב5 יש 20 נקודות על כתיבה אז ב4 יש 10 נקודות על כתיבה, ואז זה מאפשר לקבל ציון יותר גבוהה ב4 מאשר ב5 שדורשים רמה מאוד גבוהה.
שוב, זה תלוי למי. יש כאלה שזה קל להם ויש כאלה שזה בא להם קשה יותר ואם להגיד את האמת קשה להשתפר באמצע באנגלית. כי הם כל הזמן נותנים דברים ולומדים גם ספרות באנגלית שזה ממש קשה.
באותו הנושא: