מישהו עשה את החיסכון"WOW" של פפר? הריבית היא 3.15% לשנה, זה ממש גבוה... כדאי? (סכום של 4500-5000 שקלים)
הרי יש לי סתם כסף ששוכב בעו"ש ואני לא משתמש בו, אני אשאיר קצת בעו"ש וגם יש לי משכורת מידי חודש, עדיף להכניס לחיסכון סגור של שנה לא? ואם 3.15%.. שווה. מישהו עשה את זה?