5 תשובות
מעדיף לעשות את הכל באותו שבוע. אבל אין את האופציה הזאת אז כמו עכשיו..
שואל השאלה:
הכל באותו שבוע? אמאלה
כן לגמור עם זה מהר
קשה לי להגיד כי התכנית הזאת הייתה נוחה לי, זה לא היה סוף העולם ולא היה קשה מידי.
מצד אחד זה נחמד שכיתה י' אתה חווה חיי תיכון רגועים יחסית ובלי בגרויות, מצד שני ברפורמה הקודמת הם סיימו עם לשון היסטוריה ותנך כבר בכיתה י (אם אני לא טועה) וזה כן היה מקל הטירוף על יא ועל יב, אבל אני לא חושב שזה היה משפר לי את הציונים משמעותית או הופך את התיכון למשהו "חווייתי" יותר
CQ
עכשיוו הסיכוי לעבור גבוה יותר