8 תשובות
האופציה השניה תכלס
לגמרי את האופציה הראשונה!
הראשונה, כל הבגרויות מה זה חירטתתי וקיבלתי ציונים טובים אפילו לא התכוננתי חח
הראשונה
תכלס חוץ מאנגלית כלום לא יעזור לי בחיים האמיתיים
בטח שהראשונה, כי גם ככה אני לא זוכרת שום דבר מהבגרות שלי ואני רק בת 18
אופציה i
אופציה א
A0
אופציה ראשונה
בכל מקרה 98% ממה שאני לומדת זה בזבוז (: