7 תשובות
בגלל הטיק טוק
טלוויזיה
לא בהכרח זה נכון. אבל הוא מידרדר בחשיפה למסכים.
כי הילדים פתוחים היום לאינטרנט ובאינטרנט אין דברים חינוכיים,והם מראים את מה שהם למדו במציאות
יכולה להסביר כיצד הוא מדרדר?
אני חושבת שהרבה בגלל האינטרנט.
זה מוכח שכיום בגלל האינטרנט ירדו אחוזים של אנשים שמגדירים את עצמם "דתיים" (לא דווקא יהדות אלא כל הדתות) וכשאנשים לא מאמינים במשהו (לא אני אמרתי יש על זה מחקר) הם נוטים להיות יותר בדיכאון.
יש כיום יותר בעיות בתיקשורת בין אנשים בעבר היו נפגשים יותר או מתקשרים היום שולחים הודעה וזה פוגע המון בתקשורת.
גם זה חוסף ילדים ואנשים לתכנים שיכולים להזיק.
יש עוד המון נזקים שהם הגורמים העיקרים לירידה של הדור
גם להראות את ה"אשה המושלמת" וה"גבר המושלם" שזה כיום הרבה יותר מודגש היום ופוגע המון.
איירוני שאני משתמשת באינטרנט כדי לכתוב את זה
זה מוכח שכיום בגלל האינטרנט ירדו אחוזים של אנשים שמגדירים את עצמם "דתיים" (לא דווקא יהדות אלא כל הדתות) וכשאנשים לא מאמינים במשהו (לא אני אמרתי יש על זה מחקר) הם נוטים להיות יותר בדיכאון.
יש כיום יותר בעיות בתיקשורת בין אנשים בעבר היו נפגשים יותר או מתקשרים היום שולחים הודעה וזה פוגע המון בתקשורת.
גם זה חוסף ילדים ואנשים לתכנים שיכולים להזיק.
יש עוד המון נזקים שהם הגורמים העיקרים לירידה של הדור
גם להראות את ה"אשה המושלמת" וה"גבר המושלם" שזה כיום הרבה יותר מודגש היום ופוגע המון.
איירוני שאני משתמשת באינטרנט כדי לכתוב את זה
לדעתי בגלל האינטרנט והטכנולוגיה בעיקר
ילדים קטנים חשופים לדברים שבעבר הם לא היו חשופים
הכל נגיש יותר היום אז אולי גם נפגעת הסקרנות או המאמץ שצריך לעשות כדי להשיג משהו שרוצים, אפשר להשיג הכל תוך שניה
כמו שאמרו מעלי התקשורת שלנו נפגעת והיכולת שלנו לעמוד מול בן אדם ולתקשר איתו בלי טלפון, אנחנו פשוט שולחים הודעה ו"מתחבאים" ולא יוצאים להתמודד
היכולת לפתח קשר עמוק ורציני גם נפגעת בגלל הטלפונים
וכמות הילדים והנערים עם בעיות קשה וריכוז עולה בהרבה
בנוסף חלק גדול מהנוער מתעסק רוב היום בדברים שטחיים ואנחנו גם נהיים עצלנים יותר
ילדים קטנים חשופים לדברים שבעבר הם לא היו חשופים
הכל נגיש יותר היום אז אולי גם נפגעת הסקרנות או המאמץ שצריך לעשות כדי להשיג משהו שרוצים, אפשר להשיג הכל תוך שניה
כמו שאמרו מעלי התקשורת שלנו נפגעת והיכולת שלנו לעמוד מול בן אדם ולתקשר איתו בלי טלפון, אנחנו פשוט שולחים הודעה ו"מתחבאים" ולא יוצאים להתמודד
היכולת לפתח קשר עמוק ורציני גם נפגעת בגלל הטלפונים
וכמות הילדים והנערים עם בעיות קשה וריכוז עולה בהרבה
בנוסף חלק גדול מהנוער מתעסק רוב היום בדברים שטחיים ואנחנו גם נהיים עצלנים יותר
באותו הנושא: