4 תשובות
הרמה עצמה ממש לא, להפך.. היא גבוהה.
מה שכן, רוב התלמידים בישראל עושים 3 יחידות מתמטיקה (ו5 אנגלית).
מה שכן, רוב התלמידים בישראל עושים 3 יחידות מתמטיקה (ו5 אנגלית).
גבוהה מאוד. יש מלא שבקושי מצליחים 3 יחידות זה קשה
אנונימית
לא עובדה שיש מלא נכשלים
באותו הנושא: