6 תשובות
את יכולה לא לבוא יותר
היית צריכה לקום וללכת הביתה לדעתי
אוי לא מסכנה
דברי איתה תגידי שלא הרגשת בנוח וזה חא בסדר נה שעשתה
דברי איתה תגידי שלא הרגשת בנוח וזה חא בסדר נה שעשתה
האמת זה די מוזר, היית קמה והולכת לסלון או משהו
במקומך הייתי קמה והולכת
ואומרת לחברה שוואלה לא הרגשתי בנוח
ושאני לא רוצה להיות גלגל שלישי בכל הקטע הזה
ואומרת לחברה שוואלה לא הרגשתי בנוח
ושאני לא רוצה להיות גלגל שלישי בכל הקטע הזה
למה נשארת בעצם? נראה שהם בדקו עד איזה שלב שהם יעשו משהו את עדיין תישארי וזה שיעשע אותם שלא זזת. את פשוט לא ידעת מה לעשות עם עצמך אז נשארת קפואה בטלפון כאילו את את לא שם. החברה לא נחמדה.
באותו הנושא: