7 תשובות
פשוט אל תאכלי את הכריך השני... זה הכל
שואל השאלה:
אבל אני אוכלת גם כריך לפני בית ספר.
אנונימית
זה מגיע ממקום טוב, הוא דואג לך.
אולי תגידי לו שאת רוצה לבדוק אולי זה יותר מידי, לקבל דעה של מישהו שמבין, כמובן לפי המשקל והגיל והכל. אני מניח שאם מישהו יגיד לו שאת אוכלת מספיק הוא ירגע
אנונימי
הוא דואג לך, הוא רוצה שאף פעם לא יחסר לך, חוץ מזה שאם פתאום משהו משתבש ואת לא חוזרת הביתה אחרי היום קצר או שמשאירים אותך אחרי הלימודים אז יש לך אוכל
אין מה להתעצבן.. פשוט תאכלי ארוחת בוקר רגילה לפני הבית ספר ובערך ב11 תאכלי כריך.. ואז ב2 ארוחת צהריים. אם את לא רוצה כריך תאכלי פרי לפחות
למה יש לי הרגשה ששאלו את זה כבר.
העתק הדבק בידיוק
אנונימית
פשוט לא לאכול את השני אם את לא רעבה ככה היה לי עם ההורים שלי גם שהם ראו שאני לא אוכלת את השני הם הפסיקו להכין לי 2 לבית ספר