5 תשובות
זה באמת סבבה
שואל השאלה:
כיתה י ח
זה טוב אני עם נכשל ועובר
אחלה
אנונימית
תמיד יש עוד מועד! עם את לא מקבלת את הציון שאת רוצה תרשמי עוד פעם לקיץ ...