6 תשובות
שעה זה קונספט שהומצא על ידי בני אדם בכדי לתאם דברים שונים. זמן לא באמת קיים, אלא סתם עוד המצאה שלנו.
זמן לא קיים ובני אדם לא מספיקים חכמים בשביל לעשות את "השעה"
השעה עושה את הבנאדם
הבן אדם עושה את השעה , כל אחד מתנהג שונה בשעות שונות אני אישית ממש ערנית בלילה עם מצב רוח ממש טוב , אבל בבוקר ההפך מצב רוח רע , עייפות , אין כוח לכלום (לא משנה כמה ישנתי בלילה או כמה לא ישנתי במשך הימים אני תמיד ככה בבוקר ובלילה ) אבל בגלל ששה לא גורף לכולם אז כל אחד עושה את השעה.
הבנאדם עושה את השעה
אין דבר כזה נראהלי חח ..
הבן אדם הבן אדם..
הבן אדם הבן אדם..
באותו הנושא: