התחברות
הרשמה
משהו שאפשר לדבר איתו ? אין לי כל כך מצב רוח..
11 בינואר 2020, 00:34
מצבי רוח
דיכאון
5 תשובות
אני :)
R
Russi@n Girl
מה קרה?
~
~WOW~
כן בשמחה
ב
בנונימית
אני
פ
פסטהרוזה
אני תמיד פה
R
Rom :)
באותו הנושא:
משהו שאפשר לדבר איתו על הכל?
משהו שאפשר לדבר איתו על הכל??
משהו שאפשר לדבר איתו על הכל?
משהו שאפשר לדבר איתו על הכל?
אני עומדת לעשות משהו שטותי שלא בטוח יש ממנו חזרה..יש מישהו שאפשר לדבר איתו?
מישהי שאפשר לדבר איתה על משהו שמפריע לי?
מישהו שאפשר לדבר איתו על משהו שקרה לי?
מישהו שאפשר לדבר איתו ולהתייעץ על משהו בפרטי??
מישהי\מישהו שאפשר לדבר איתה\איתו?, אני טיפה בודד :(
בנים שאפשר לדבר איתם על משהו?
מישהי שאפשר לדבר איתה על משהו בפרטי ושתעזור לי?