3 תשובות
גם לי ואני באותו מצב.
נשאר לי מלא חומר.
פשוט להבין שהבגרות תלויה בזה, ולהשתדל כמה שאפשר
תגידי לעצמך שאם את לומדת שני עמודים, אז את מרשה לעצמך לאכול משהו מתוק או משהו כזה ואז תמשיכי ככה. תעשי הפסקה של רבע שעה כל 45 דקות
אל תתייאשי תלמדי ותעשי