5 תשובות
לסכם אם זה עוזר לך
לענות על שאלות חזרה
למרקר את הכותרות החשובות ואז ללמוד בשביל לדעת להרחיב לבד כת ההמשך כיאלו מהראש וההגיון
תעשי שאלות בגרות זה חשוב
וזה הכי נכנס למח תראי סרטונים וכאלה תקליטי את עצמך תקשיבי לזה כל היום
וואו מצבך ממש טוב מבחינת העמודים! כשאני עשיתי שנה שעברה את הבגרות היה לנו ללמוד 130 עמודים פחות או יותר. ואם רני לא טועה אז לכם גם יש בגרות עם חומר פתוח מה שלא הופך את זה בהכרח ליותר קל אבל זה יכול קצת להפחית מהחומר שאת צריכה לשנן. בקיצור אני באופן אישי לא ממליצה לסכם כי לי זה לא עזר וגם זה בזבוז זמן לדעתי לכלכך הרבה עמודים שבמקרה שלך לא כזה נורא... אני הייתי נמנעת מסיכומים וממרקרת רת כל מה שחשוב ופשוט לומדת את זה. בנוסף דרך שממש טובנ ללמידה זה שאת לומדת את החומר תוך כדי פתירת שאלות. את מגיעה לשאלה, עונה עליה ורואה גם איך פתרו אץ השאלה הזאת (ממליצה מאתר יואל גבע). ככה את רואה את הרמה הנדרשת לתשובות וככה על הדרך את גם מתרגלת שאלות וגם מכניסנ לך את החומר לראש בו זמנית
שואל השאלה:
מאיפה לך לדעת שזה חמור פתוח? אני כיתה יא
אנונימית
אצלי בבית ספר זה עם חומר פתוח במאה אחוז. אני משערת שזה גם לבתי ספר אחרים אבל לא רומצה להתחייב על משהו שאני לא בטוחה... כי בכל זאת זה לא הבית ספר שלי