3 תשובות
עולה , כן אפשרי , מוציאים לך חדשה 20-40 שקל משערת
לא כדאי
גם ככה אף אחד לא מסתכל
גם ככה אף אחד לא מסתכל
הזמן המתנה שלך במשרד הפנים לא שווה את זה.. גם אם יעשו לך עוד 20 תעודות זהות בחינם עדיף לך לא להתקרב לשם עדיף שישאר ככה.. את כולה בת 15 ושקצת תגדלי את תלמדי מתישהו לאהוב את עצמך גם בתמונות הכי מגעילות שיש... בכל מקרה משער שבקרוב בשניה שתוכלי את תתחילי תהליך של רישיון נהיגה שבסופו אחרי שתסיימי עם הכל תקבלי את הרישיון פלסטיק עם תמונה חדשה שתצטלמי בה ואז שיש את הרישיון בקושי משתמשים בתז.. אז.. מקווה שהבנת שכלום לא שווה את כל הבאלגן הזה..
באותו הנושא: