8 תשובות
לא הייתי ממליצה להגיד לו כי בנים בגיל הזה עדיין לא בשלים לזוגיות ויכול להיווצר מצב שזה יבוא נגדך בגלל שהוא היתבייש או משהו כזה
שואל השאלה:
אז את אומרת לחכות קצת?
אני אומרת שלא לעשות עם זה כלום עם כל ההבנה שלי לרצון שלך עם זוגיות זה לא הגיל המתאים
שואל השאלה:
תודה. אבל נראה לי שהוא מחבב אותי אבל אני לא מומחית בזה בואי נגיד ככה יש לי חברה ממש טובה מהשבט שהיה לה חבר מהשבט ובגלל זה אני כבר מבולבלת
אני חושבת שאם את בקטע שלו אז תתקרבי אליו וכשהילדים אומרים לכם להיות ביחד כמו שרשמת אז תזרמי
שואל השאלה:
מה זאת אומרת? להגיד מול כולם שאני מאוהבת בו?!?
לא לא מה פתאום תעשי כאילו בצחוק ואז מקסימום את יכולה לדבר איתו לבד
כאילו הכוונה שלי זה שאת בכיתה ז לא אמורה להשפיע
שואל השאלה:
תודה אבל הייתה פעם אחת שדיברנו שעות בטלפון והיה ממש כיף אבל יש עוד בעיה הוא חבר של אח שלי הגדול וזה ממש מביך אותי